وای وای چه قد سخته!







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 میدانیدبرای من یک زمانی قشنگترین کاردنیا چه بود؟؟؟

اینکه همیشه زودتراز اومیرسیدم ودیرتراز او میرفتم همیشه

شاهدآمدن ورفتنش بودم،اما اکنون برایم نفرت انگیزترین

کاردنیاست،چون پاکش میکنم ازمموری زندگی...همین!!؟؟

 


†ɢα'§ : دیگر نمی خواهمت



نظرات شما عزیزان:

مهشید
ساعت18:50---9 ارديبهشت 1392
یه وقت هایی میرسه که نه یادش ارومت میکنه نه عکستش فقط باید خودش باشه فقط خودش تا ارومت کنه

مهشید
ساعت18:47---9 ارديبهشت 1392
حرفهای دلم را هیچ وقت کسی نفهمید.

روزی مورچه ها خواهند فهمید که زیر خاک دلم را به تاراج میبرندمقسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط میلاد در 22:46 | |